Måndag...

Då va det måndag igen då..
Vi började kl 9 idag, så då kommer man dit halv -.-'' Fett TRÅÅÅKIIIGT hade jag.. Men sen kom Sara, så det blev lite roligare då :D
9.00 bg
9.40 syv
10.20 ws
10.45 lunch
10.30 matte
12.10 ws
14.00 bg
Schemat idag va så..
På syv så kom syv såklart och snackade med oss om nästa år då vi går i 9:an och förbereda oss för gymnasie val och allt sånt. Den ända gym-linien jag kommer på som skulle kunna passa mig är barn och fritid. För jag har väldigt bra hand om barn säger alla som har mindre barn såklart. JAg ahr mycke energi och är barnslig. Till och med min mamma säger att det yrket skulle passa mig! :D Så jag ska fundera på det yrket, men sen är det bara vilket gym man kan gå i och allt sånt chit -.-'' Det blir lite jobbigt liksom.
Under ws gick vi ner till matsalen för lite fika. Sara fick i min en kokosboll och en halv sprite. Mådde inte så bra efter det kan ja säga.
Under lunchen va jag, Sara och några andra med på foton för nästa års skolkatalog tror jag det va. Det va fett kul iallafall xD Älskar att vara med på bilder, jag brukar även bjuda på mig på bilder (bevis på fb!)
Matten gick bra, men det matte steg som ajg behövde fanns inte utsrkrivet :c så jag fick plugga till matte provet som jag har imorgon... :c
När jag slutade skolan ringde Emmie och sa åt mig att gå snabbt till andra ks, så jag lydde henne, för hade inget bättre för mig + så skulle jag ändå träffa Anna F. Så jag gick dit och möte Emmie. Vi snackade lite och jag träffade några jag kände. Sen är Anan kom så snaclade vi lite, sen drog vi mot stan. Där gick vi runt lite och sen drog Emmie hem med sin syster och lämnade mig och Anna :o Men Petra kom till oss, så då drog vi till donken, för Anna va hungrig. Där snodde jag och Petra lite mat från henne xD Sen gick vi mot bussen hem.
När jag kom hem dog jag lite i soffan pågrund av huvudvärk. Sen va det dags att laga mat. JAg fick skära lök... Det finns bild på fb oxå! Min mascara kom under ögonen och jag pallar inte ta bort det >.<
Så.. Nu sitter jag här och lyssnar på musik som gör en deppig. Passat mitt himör just nu.. :/
Juste, jag frågade Fred om han ville hänga med och tälta (kanske) & bada i en strand i Almunge v.24. Han sa att han inte kunde, för att han skulle studera under sommaren. Frågan är om han verkligen komemr göra det, eller om han komemr att festa... :/ Så då får jag vara där helt 4-ever alone med anan och Sebbe, för dem komemr ha skit kul och jag kommer bli 4-ever alone! Så drf ville jag ha med mig någon. Men ja, den dära saken vid namn Fred sa att han inte kunde -.-'' Antingen stämmer det, eller så vill han inte träffa mig. Men jag skiter i båda, för jag tänker fan inte lägga ner någon jäla tid på honom mer, för ajg tror SERIÖST att han inte vill träffa mig. Skulle bli fett förvånad om han frågar om vi kan träffas, men tror inte att det komemr att hända då..
Men jaja, det finns alltid fler fiskar i havet, eller vad man nu än säger.. Måste bara fånga en först, och det är ju inte direkt lätt.
Men ja, nog om det. Nu ska jag deppa ifred och kolla bloggar och annat chit.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0