Men tja

Ja.. Jag har inte skrivit ett inlägg sen någon gång i mars... Men ja... Kan skriva lite snabbt vad som har hänt:22/3-2012 FICK ENTLIGEN EN PIERCING!!!! :D och en ny mobil
24/3-2012 Blev 15 år...
11/4-2012 Pappa fyllde år och jag började snacka med en jätte snäll kille
Det va dem datumen jag kom ihåg. Men ja. Den dära killen heter iallafall Fred och han är jätte snäll. Vi snackade jätte mycke och smsade över 1000 sms på mindre än 1 månad... :s Men nu har vi helt plötsligt slutat smsa... Och jag som började gilla den killen, men ja.. Skit händer, men jag kommer över killar väldigt snabbt. Försökte träffa Fred på 2 veckor, men det gick aldrig -.-'' Anledning till vrf jag tröttnade. Men han sitter kvar i mitt huve. Vrf vet jag inte och jag vill inte ha honom där! ´För vi snackar inte och jag vill inte tänka på en kille som inte lägger ner tid mig på elelr nåt sånt!
Och ja.. Mamma och pappa hämtade en häst idag.
På måndag kommer kära Ecce lämna oss, han är 20 års travhäst... Gammal med andra ord!
Färgat håret, svart med blond lugg. Hade tvärt om i 7:an :3
Va på 40års fest igår. Det va ganske kul. Fick träffa människa jag inte träffat på länge, det va kul. Fick god mat. Cyklade hem och fick astma då... :s
Har gått på någon astma test sak 2 gånger, andra gången fick jag astma och det va jobbigt, för jag skulle få astma då... Den 1/6-2012 ska jag dit igen på sista testsaken. Då ska jag ha en kamera i halsen och springa xc FML säger jag bara till det. Men jag komemr få en belöning efter allt :3
Den 8/6-2012 är det skolavsluting oxå! :D Kläningen som jag ha ha är redan fixad. Behöver bara lite smycken.
Ja... Vad mer har hänt.. Hmm.. Lite bråk i tjej gänget såklart. Inget seriöst, men iallafall.
Och ja, jag har hängt en hel del med Anna F på stan oxå. Det är skit kul att hänga med henne!
Emmie blev nästan våldtagen. Hon va på ett polisförhör och ajg fick vara med xc Det va hemskt! Men ja... Det gick bra iallafall. Och jag är inte Emmies favo atm mer. Sandra är hennes bästa vän 4-ever atm just nu tror jag.. Inte direkt för att jag bryr mig så mycke, men ändå. Lite irriterande att hon favoritserar sina vänner och kämnar dem andra bakom -.-'' Och nu är hon helt plötsligen en "duktig flicka"... O.o
Men ja... Mer om mig här! Det dära med Fred igen då... Jag undrar verkligen vad som hände... Men ja.. Om en kille inte vill ha mig, så kommer jag över honom direkt. Men av någon anledning så kan jag inte sluta tänka på honom, det är ganska irriterande! För jag brukar itne tänka så mycke på en kille som jag inte är ihop med! Sjuk irriterade!
Men ja.. Jag är singel. Lite skönt. För vanligt viss brukar det bli kille, efter kille som vill haffa mig -.-'' Undrar igentligen vad killar ser i mig. Dem ser säkert mitt face och tycker säkert att jag är snygg, vacker eller nåt sånt. Men jag är igentligen inget av det. Är inte söt, vacker, snygg, sexii, underbar eller nåt sånt. Är ful, äklig, hemsk och sånt dåligt. Så ser jag mig.
Men ja... Ska nog börja blogga igen och se vad som händer med det. Får se om jag orkar fortsätta eller inte.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0