Onsdag

Jag börjar komma itid till skolan... :o
Direkt efter våran bg så säger Sara att VI har bråttom, vrf visste jag inte. Men jag gick till mitt skåp för att ta fram några papper, men jag visste inte vart dem va, så jag fick leta lite :c Så står Sara där och säger att VI har brotten, för att HON hade halsbränna... Men vrf gick hon inte till sjuksyster själv om hon hade det då, istället för att stå och försöka stressa mig, vilket hon totalt misslyckades med. Men jag följde inte med henne dit, för jag pallade inte. Så jag tränade på no sem. Det gick bra :D
Lunch... Jag åt och ja... Blev fett flum senare, så jag ska nog inte äta lunch ändå xD
Ws... Träna på no sem igen.
NO SEM!!! :o Det gick bra :)
Mer ws, chillade och DÅ i slutet blev jag feeeeeeett fluuuuuuum xD
Bg...
Åkte till stan och möte Anna och Petra. Anna va oxå lika flum som mig. Vi hängde runt lite.
Sen när vi väntade på en buss till UPK så blev jag jätte rädd! Det va en kille som sa "men kolla" när ajg gick förbi, han KOLLADE AS MYCKE PÅ MIG OXÅ!!! :''c Så jag fick värsta PANIKEN!!! Det va INTE kul!! Blev skit rädd :c
Åkte till Annas träning, Petra följde med. Vi flumade när Anna red.
Sen på bussen hem snackade jag och Anna.
Och nu är jag hemma :)
Ska kolla bloggar och lyssna på musik :D

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0