Onsdag morgon

Ny dag med nya möjligheter, eller nåt sånt.
Idag vet jag att vi ska hålla på med kurs, med andra ord so & no. Jag tror det va idag som vi ska so seminarium, men jag skulel jobba med Dimitra på det... Och hon har varit sjuk, så det har inte blivit gjort :c Så jag kommer ju få lite lagom panik till det!
Efter skolan har jag inga planer. Men Anna F kommer nog vela vara med mig tills hennes träning börjar. SÅ jag tar nog 16.17 bussen hem, om ingen annan rolig person säger nåt annat.
Men ja... Min frukost bestog av vatten och mediciner.. Inte diret den bästa man kan få i sig, men det räcker för mig. Vill inte direkt ha nåt astma anfall idag eller inte kunna andas ordentligt pågrund av pollen liksom.. :s
Men ja... Ska läsa bloggar nu..

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0