Onsdag...

Jaha ja, då va man hemma och vill bara försvinna för alltid! Kör en snabbis av dan.
På centralen möter jag Anna H, som tydligen försov sig. Så jag kom inte ensam till skolan :)
Hade so extra, ws, no genomgång, lunch, SO SEM (klarade mig :) ) ws och bg. Möter Anna F på centralen. Chillar med henne, följer med till hennes träning. Kommer på en jätte rolig sak som vi kan göra på fredag! :D Vi hade tänkt oss en stor träff med en massa personer och chilla ett tag efter allas skolor och sånt. Så jag frågade vilka vi skulle bjuda. Då sa Anna F att vi kan bjuda Fred. Så jag frågade honom. Tog ett tag inna han sa att han kanske inte kan. Då kommer det som gjorde mig ledsen då, orkar du läsa? Hoppas att Fred läser detta! Jo, jag försökte träffa honom i lite mer än 2 veckor, men han sa hela tiden att han inte kan. Men vad kan vara så viktigt om jag får fråga. Om han är med vänner som han inte träffat på länge = okey, om han är med vänner han träffar varje dag = inte okey, om han festar och sånt = INTE OKEY! Så.. Jag försöker iallafall träffa den dära Fred som jag gillar. Men han har fan aldrig tid, eller så vill han inte träffa mig. Om han inte vill träffa mig, så kan han väl fan lika bra säga det? Eller så har han inte mage nog att säga det via ett sms. Själv kan jag stå och skrika på en person att den ska dö och dra åt helveta och en sån massa skir, utan att bry mig ett dug om jag sårar den personen. Så.. Anna F och jag diskuterade detta på bussen hem. Hon sa att han inte ens är värld min tid, att jag ska slösa den på andra saker, iställer för en kille som toralt dissar mig! Okey, han är jätte gullig ibörjan, ligger med mig och sen dissar mig. Wtf tänker killar med, inte hjärnan iallafall. Fred är inget undan tag säger jag nu, han är som alla andra jäla idioter som bara tänker på ligg. Men det värsta är att han inte har mage nog att säga som det verkligen är till mig. Han kanske mår piss eller nåt sånt, men då kan han väl fan säga det?
Seriöst, jag är bara så jäla förbannad på honom nu och känenr mig totalt dissad av honom!!! :@
Om han läser detta, så skulle jag uppskatta att han smsar mig på en gång och säger som det är till mig!

Förlåt om jag va lite elak, men jag är bara så arg, ledsen och känenr mig så dissar att jag inte orkar vara snäll just nu... Har seriösa problem med min illska som jag försöker jobba på, men sånt här hjälper inte ett dug. Hjälper inte mot min illska eller det faktum att jag inte kan äta mat och vill mer och mer ta livet av mig.
Ja.. När man ändå nämner mat.. Hehe... Jag har inte ätit nåt idag. Okey, lite jordgubbar, choklad och nappar som man delade med Anna F va allt man åt.

Men ja... Nu ska jag väl komma på vad fan jag ska göra med livet, vem vet. Jag kanske hoppar framför ett tåg imorgon.

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0