Shoo

Kl är snart 00.00 :o Tänk att lilla jag är uppe så sent ;) Men ja.. Pratade med en ganska gullig kille på skype för inte så himla länge sen.
Imorgon ska jag på en gardenparty hos Frida, vi gick i samma klass sen 4ran till 6an. Ska bli kul att träffa henne och hennes vänner. Jag är den ändå från Knutby som kommer dit sa hon :o Men jag kollar inte direkt göra nåt galet och förstöra allt... Eller..? ;) Vem vet, det är ju mig vi snackar om xD Ska ta med mig min kamera dit oxå, så jag kan ta bilder!! :D
Men ja.. När är det dags att sova då..? Börjar bli lite trött nu, men jag orkar inte gå och lägga mig xD Måste fixa Fridas paket ju! Hon sa att man icke behövde ta med, men jag gör det ändå :P För jag vet precis vad hon sak få och det har jag hemma ny inköpt till och med :P
Men ja.. Vad händer annars då..? Jo, mamma ska på möhipa imorgon. Hon berättade vad dem skulle göra, FAN vad lamt ju! Jag vill HELT KLART göra nåt GALET på min möhipa, inte vara nycktra och ha tråkigt liksom! xc
På söndag ska pappa på svensexa oxå. Undrar vad dem kommer att göra ;)
Men ja.. Ska kolla bloggar och sånt nu :D

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0