Söndag

Vakna och ha ff på morgonen är chill. Jag dog i soffan direkt, för jag hittade en bra film :D Sen kommer mamma och papap hem. Pappa va hemma i ca 30 min, sen åkte han till svensexa. Jag hjälpte mamma med alla varor dem hade hanldat. Chillade lite och sen va det ut i skolan med bikini ;) Fick hjälp att ta på mig solkrämen först, hade lite svårt med ryggen :c Så jag va ute i bikini och vattnade blommor och chillade i solen för att få lite färg då. Ska få lite färg under sommaren säger jag, vill inte bli jätte brun elel rnåt sånt. Och sen tänker typ alla tjejer att man måste få den snygga kroppen till sommaren, även jag tänker så tyvärr.. Men ja... Så jag va ute och fixade lite, sen gick jag in efter flera timmar och DOG i soffan! Hittade en bra film som jag laddade ner (kan göra det på våran tv gratis utan någonting skit :D ). Mamma fixade mat, korv med bröd... Hatar det! Sen satte jag igång filmen till maten och nu sitter jag här. Pappa har inte kommit hem än, undrar vad dem gör. Men ja.. Ska nog fixa lite och sen vet jag inte vad jag ska göra. Försöka ladda upp bilderna till fb kanske, för det gick inte igår :''c

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0