Tisdag..

HADE MATTE PROV IDAG!!! :o Men som tur så gick det bra ^^
Ws.... Ja... Hehe... xD
Lunch.. Åt inget pågrund av mitt illamående
Fotade ute, va chill.
Ws... Snackade med Tina om mitt nya matte steg! :3
Gå till idh.
Hade origentering på idh. Är fett stolt över mig för det, för jag höll i kartan och så hittade jag alla platser (fick hjälp av Pelle 1 gång) och fick alla rätt :3
Träffade Anna och hängde med henne. Vi kollade på kläder, hon fick mig att äta (mådde inge bra efter det) och sen åkte vi hem och hade värsta seriösa samtalet om lite drama som hänt senaste tiden.
Men ja, nu njuter jag av skrillex och kaffe, vill inte ha den braiga stunden förstörd nu. Så jag ska bara njuta. :D

Mvh Sarah

P.S
Anna F, du är bara för GULLIG!!
D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0