Tisdag morgon...

Det första jag gjorde när jag vaknade va att tro att det är fredag... Sen kom jag på att det är tisdag... :|
Men idag då.. Idag har jag matte p.p och idh vad jag vet säkert. Matten har ajg tränar på MYCKE, så jag borde klara det känner jag! :D Idh... Ja.. Ingen anning om vad vi kör idag xD Men efter som det är idh idag, så slutar jag 15.00 som vi borde tror jag. Annars kanske vi har en spez sak så vi slutar 14.00, men jag vet inte. Jag får se.
Idag efter skolan ska man till stan med Anna F och kolla på sommarkläder tror jag. Vi skulle ha gjort det igår, men vi hann inte med det :c Hoppas att Anna F hittar nåt snyggt nu då!
Men ja... Vad sjutton gör man nu den tiden som är kvar innan man måste dra till bussen? JAg har ingen anning, så jag lyssnar väl på musik då xD

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0