Tisdag... :/

Jaha ja.. Då va det tisdag igen... Jag gillar inte tisdagar! Ska börja dagen med centralen:
När jag och Anna kom fram till centralen som alltid stog Petra där. Hon hade varit i London för inte så länge sen ( minns inte när hon kom hem xD ) Men hon hade med sig godis till mig och Anna, såklart så blev hon och jag SKIT glada!!! :D Och sen kom det värsta läskiga killen och snackade med oss!! D: Han började snacka med mig och undrade om inte jag ville åka hem till honom :''c Snacka om att jag fick PANIK då! Det va SKIT läbbigt! Höll på att börja gråta..
Efter det åkte jag till skolan och fick reda på mitt schema.. Fick oxå reda på att jag ska ha matte prov på torsdag.. .xc
Sen satt jag och Sara i matsalen och snackade lite. Sen kom Hannah i 7:an, och Tim i 9:an kom lite senare. Så där satt vi och snackade. Sen tog dem andra mat. Jag tog ingen, för jag ville inte äta och jag hade andra saker i mitt huve..
Sen gick vi upp till eng zonen och där såg jag Lisa, Anna H och Maggie. Så jag till dem och hängde med dem. Påvägen till skåpen såg vi ut genom ett fönster och såg ett tält, med en massa människor och en kille som dem andra tjejerna visste vem det va. Moje hette han eller nåt sånt. Så vi gick dit för att kolla vad det va. Då såg vi att det fanns GRATIS fika där :3 Dem andra tog dricka och en macka, jag tog bara en dricka, för jag ville fortfarande inte äta nåt!
Sen hade vi idh.. Origentering igen >.< Jag gick med Maggie och ja... Vi failade lite :s Men det va så jäla varmt, att vi nästan fick värmeslag! Så vi drog mot skolan för att dricka. Sen satt vi i matsalen och så kom dem andra tjejerna i "djurpakren" (vi kallas så i min lilla grupp XD) och chillade. Sen hade vi sista bg.
Efter det drog jag och Sara till stan. Skulle till drakwell för att se om jag fick byta till en ring, men jag måste vänta 1-2 veckor till xc FML! Men jag kommer iallafall ha en ringa inna skolavslutningen iallafall :)
Efter att tag drog Sara, så jag va med Anna F då. Sen kom Petra. Anna F skulle till ukk, så Petra och ajg chillade på stan. När vi skulle gå till min buss möte vi Emmie och Sandra. Vi snackade med dem och sen frågade Emmie mig en sak som gjorde mig fett orolig. Så hela vägen hem kunde jag bara tänka på det och vad jag hade gjort!
När jag kom hem så satte jag mig vid min dator, laddade min mobil (den dog xc) och startade den. Så gett sms från Fred, så jag svarade på den. Ja.. Sen har jag inte gjort nåt spez.
Men allt det dära med Fred, jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Jag vet inte heller vad jag känner mer... :/ Jag kanske gillar honom, eller inte. Jag har ingen anning. Jag undrar vad som hände. Han va den ända killen som har kommit längst på min lista för hur jag gärna vill ha en kille. Så det är väl lite tråkigt att bara låta det vara...?
Men jaja, får väl vänta och se vad som händer antar jag?
Men ja... Jag som inte har nåt liv ska nu lyssna på musik och deppa ifred nu tror ja..

Mvh förvirrade Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0