Tjo

Idag va vi lediga :3 Så jag  fick sova länge. Men pappa väckte mig kl 06 och undrade om ajg itne skulle gå upp. Men nej, jag är ledig idag. Mamma väcker mig sen 06.30 för att jag kanske inte skulle hinna med bussen till skolan... Men jag va som sagt ledig idag -.-''
Ja.. Ecce lämnade oss idag som sagt..
Mamma och jag åkte till hästarna.. Dem va fett små! xD Har bilder på det i min kamera..
Och ja.. Åt en kladkaka nyss, fett gott :3
Det va min TRÅKIGA dag! Och popis va jag minnsan... Eller inte -.- Fick några sms från söta Freja som undrade om jag skulle på träningen ikväll, det va dem smsen jag fick på hela dan.. -.- Vad jag känner mig omtyckt av mina vänner och sånt... Eller inte.
Men jaja. Sånt är livet!?

Mvh Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0