Torsdag...

Blev väckt 5 min innan bussen gick -.-'' Vadå stressa som fan för att hinna? Sen failade jag lite påväg till skolan, med säger inte vad som hände :c
Hade WS fram till lunch :c
Lunch.. Ris och kyckling spet, jag åt. För min mage läääääääät myyyyyycket xc
Dem blivande 7:orna kom till oss idag för en prova på dag. Dem va ÖVERALLT! Det va LÄSKIGT!! Tänkte skicka ett panik sms till en snäll kille om det, men sen kom jag på att han är en idiot nu -.-''
Matte, det gick bra.
bg..
Ph, fick reda på att jag klarade matte provet!!! :DDD
Åkte till stan. Tänker inte säga vad vi gjorde, för vi gjorde så mycke xD
Kom hem och ja.. skiver detta xD

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0