Vad är det för fel på mig? :c

Jag har börjat må illa igen när jag tänker på mat. Det ända jag har ätit på hela dan är lite av godiset jag fick från Perta, 2 powerking och en vatten... Jag känner inte för att kunna ha problem med mat nu igen! Hade det förr, det va hemskt. Kunde inte äta mat utan att må dåligt. Minns den dära helgen för över 1 år sen, så allt började.
Det va en fredag som jag försov mig. Jag fick jalla jalla hela den morgonen. I skolan sen mådde jag PISS! Så jag fick dra från skolan och åka till en fam (hon är ingen fam kompis nu mer efter det som hände den 26 juli, som jag fortfarande är påvärkad av) Påvägen dit möte jag en massa rökare, höll på att spy av lukten. När jag äntligen kom fram till henne dog jag i soffan, jag va blev och trodde seriöst att jag skulle spy. Sen blev kompis där tvyngen att åka till jobbet, så jag va hemma hos henne ensam. Jag mådde lite bättre när jag låg ner i hennes soffa. Sen ringde pappa och sa att han va där för att hämta mig. Så jag gick ut ur lägenheten, låser dörren (hade fått en nyckel dit av henne tidigare) och gick till bilen. Jag mådde så dåligt påvägen hem så det inte va sant. Under hela den helgen kuna jag inte äta mat. Kunde inte äta nåt i huve taget, fick bara i mig vatten. Jag gick ner ganska mycke under dem 3 dagarna utan mat.
Ända sen den dagen har jag haft svårt för mat. Vissa dagar kan jag äta, vissa inte. Men nu har jag kännt ingen matlust ett tag. Och det kanske inte är så bra. Emmie är vitne till att jag har haft svårt för mat, dem helgerna jag har varit hos henne jag har haft svårt för att äta..
Så vad ska jag göra? Vad är fel denna gång? Jag kanske sörger Ecces död, eller så påminner hans död mig om Benke.
http://www.youtube.com/watch?v=zOwL5k6zurM&feature=share
en länk till en video med en massa fina bilder på Benke. Finns bild på honom och mig. Mobba inte länken, för jag börjar gråta varje gång jag ser den! Så jag kollar endast på den när jag mår dålig, som nu då..

Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0