Denna tisdag morgon

Då va det en tisdag morgin då. Kl va 6 när jag klev upp och jag blev klar på 20 min...O.o Så jag sitter vid min dator nu ett tag. 
Men ja. Tisdag, händer det nåt intressant idag eller? Nej... Det ända när nog att jag har ph, så jag måste stanna kvar på skolan 1h. Men jag HATAR att ha ph. För min lärare väljer mig alltid sist -.-'' Så störande! Jag kan väl få vara först någon gång? Är det förmycke att be om?
Förutom mitt ph, så händer det nog inget annat. Jag kanske är på stan idag, får se om jag orkar eller inte. Jag är typ sjuk liksom... Jag hostar och har mig, inte så kul och jag hostar ofta. Så jag antar att jag inte kommer gå på stan idag, för jag tror inte att jag orkar det.... :/
På fredag ska vi till ett vattenverk eller vad det nu än va. Men vrf ska vi dit? Jo, för vi jobbar om det i no, vatten. Så intressant va? Haha, nej. Nej, men efter som vi ska dit direkt efter lunch så kommer vi aluta tidigare :3 Det är det ända som är chill!!!
 
 
En bild på en gravsten från kyrkan i Falun. Vi gick till Falun centrum under vårat idh pass... När vi kom dit fick vi göra vad vi ville i 1h :D
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0