Hemma denna måndag

Då va jag hemma denna måndag. Denna dag har varit ganska intressant måste jag säga. 
Varit i skolan, alltid lika tråkigt! Men vad ska man säga? 
Men sen på stan, då hände det saker! Jag ringde Trolin, snackade med honom och ja... Vad mer säger han förutom att han är så ledsen för det han sa... Han fick försig att jag kallade honom för fetto, det har jag fan inte sagt! Men jag sa som det va, jag vill se hans blod på gatan. Jag är ärlig, ljuger inte. Mina vänner, dem fattar, dem förstår. Dem bästa har av dem har stöttat mig, till och med erbjudit att slå ner honom, för alla är på min sida :3 Känns bra att så många är på min sida och stöttar mig med det c: 
Men sen va det lite snacka och ja... Hade kul och så. Träffade några jag itne träffat på ett tag, fett kul va det! 
Och nu tänker jag klaga. Läs om du pallar! Men när man sitter via en dator och skriver/smsar, då kan man vara så jäla kaxig. Men sen när jag säger att man ska ta det face to face, då fegar dem ur. Seriöst, om man kan sitta vid en dator/mobil och vara kaxig, då kan man fan stå och säga det till mig face to face. Jag vågar, jag kan, jag gjort. Men andra... Nej, demfegar ut direkt -.-'' Seriöst...? Jag är väl inte så jäla läskig eller? Jag är liten, gullig och söt (enligt andra), så vad tror dem jag kan göra. Slå ner dem eller nåt sånt? Nej, det orkar jag inte göra, inte mot dem. Det är dem inte världa. Om man dem personerna läser detta, kontakta mig, träffa mig och säg det ni skrev till mig face to face. Så ska vi se om ni är så jäla kaxiga då. För dem har inte sett mgi pisst! 
Men ja... Att klaga lite på alla småbarn är ju inte helt fel. 
När man ändå nämner småbarn, 8:orna i min skola tror seriöst att dem när någon. MEN GISSA VAD!? Jag är större, äldre, smartare, kaxigare och modigare än dem. Om dem vill kaxa mot mig, kom då. Så får dem se vad jag går för. För idag... Ja, det va som sagt en DRYG 8:a som kom fram och trodde han va så tuff, det va bara för att hans vänner va där. Men snälla, jag säger ut över hela matsalen, över hela koridoren där dem är "måste det gå småbarn i denna skola? För seriöst, dem är ju fett dryga!!" Jag vågar, jag kan, jag gör.
 
 
Bild från falun. Det är en stig som vi går när vi ska ner till ica/gå ner på stan när vi har ute pass/gå och simma/ska på promenad/ska bara ner till falun av någon anlidning. Denna trappa som jag stog på, den är fett jobbig att gå upu för OCH det finns fler av dem på stigen Dx
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0