Nyttig...?

Nyttig ska de vara. Ett glas mjölk och chips (Y) 
Men iallfall. Idag fick vi en idh uppgift att göra. Jag och Sara ska jobba om sömn och vila... O.o Jag som sover dåligt, har mardrömmar, vaknar mitt i natten och blir klar vaken, svårt att sova och sånt shit. Ska jobba om sömn å vila... O.o Det tyckte jag va lite knäppt, men jaja. Det är en idh uppgift som vi får betyg på... Så jag måste göra det -.-'' Är glad att inte Katja kom med i gruppen, får då hade hon inte gjort ett piss som vanligt och jag hade fått lack på henne. Vilket liv det hade blivit! Vilken tur att hon inte kom med i min grupp då. 
Och ja... Nyttig va det ja. Jag är jätte nyttig.... HOST! Typ varje gång vi är på stan köper vi cola xD Bara för att vi blir törstiga liksom. Men jag ska minska på att dricka cola :o För jag ska bli lite nyttigare hade jag tänkt mig....  ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!! :P
 
 
Utsikten från mitt rum som jag hade i Falun. Hade samma rum som jag hade i 8:an oxå. Ett 8 pers rum, vi va 3 som skulle sova där xD 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0