Denna söndag

Ja.. Kevin kom ju hem till mig i fredas, va här hela lördagen och åkte nu idag. Det va jätte kul att ha honom här!!!
Men vad vi gjorde orkar jag inte skriva om, men kul å mysigt va de!!! ^^
Nya bilder på fb finns, kolla där om du har mig som vän!
Jag har varit lite duktig oxå. Jag städade rummet, byte sängkläder och tömde kattlådan. Så lite duktig har ja varit.
Nästa vecka kommer jag fan ha fokus på falun. Kommer fan sakna Kevin som fan där uppe. Men ringa honom varje kväll, det kommer jag SÅKLART göra! För annars kommer jag fan sakna honom tills jag dör! Och jag längtar shit mycke till falun. För dit med helt galet underbara människor ska man rå. Fan vad kul de komemr bli! Och min skiss  i slöjden är typ klar... Jag ska bara göra några fler allternativ på vad jag ska göra. Och kolla, jag kan ett svårt ord, fan jag är cool! ;) HAHAH xD 
Men nej haha xD
 
 
Min nalle som sitter på min skåpnyckel :P
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0