Denna tisdag morgon

Denna tisdag morgon ja... Jag gick upp extra tidigt för att duscha. Skönt att duscha lite. Sen tog jag på mig kläder, sminkade mig, gjorde te till mig och nu sitter jag med mitt te. 
Jag dricker aldrig te för vetskapens skull. Men när jag gör de, då är jag fasen sjuk! Nu har jag bara så jäla ont i halsen. Hostade så mycke igår när jag skulle sova, att jag fick astma igen :/ Såhär kan jag inte hålla på tycker ja, min hals kommer ju tillslut dö en smula!
Och om en vecka, då är jag uppe i falun vid denna tid. Troligen så sover ja eller så är ja nyvaken. Det beror på när vi tänker gå upp. Och när jag är där, då kan jag inte göra några inlägg kanske. För där har jag inget internet och dator salen är alltid full typ och datorerna där är oxå sega som satan. 
Men ja... 
 
 
I slutet av 7:an. Jag gömde mig....... O.o
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0