Hemma denna söndag

Då va man hemma, snart sussa, men just nu skriver jag detta, lyssnar på nightcore och snackar med Nusse ^^ 
Men ja.. Har varit ihop med Kevin i över 1 månad (fett stolt!) 
Från och med i morgon och sen resten av veckan får jag inte äta godis och sånt. Bullar får jag äta, ska tvinga mamma baka bullar till mig då. För om jag går det och klarar det, då får jag pengar. Så jag ska försöka köra 2 månader irad, för då får jag mer pengar :3 Jag vet exakt vad jag kommer lägga dem pengarna på... KLÄDER, SMINK, NAGELLACK och andra roliga tjej saker xD Kommer köpa bullar, älskar bullar :3 Sen ska jag väl spara på pengarna antar ja....
Och v.50 åker ja till falun igen, längtar! Över 2 månader dit, längtar shit mycke! Kommer bli så himla kul där. Sista gången, såklart att det kommer vara awesome! Kommer ha så kul, göra så mycke där, göra mitt bästa där och få bra betyg. Om man kan så vill jag ha silversmide, för då kan jag göra ringar. Jag vill ha fler ringar liksom... Och jag som är så gullig, jag tänker då göra en ring till Kevin... Hehe.. Bara för att jag är så gullig liksom ^.^
Men ja... kl 23.00 ska jag ligga i sängen... Ska snacka med rakas tills dess antar ja och göra annat kul. För imorgon är det skolan :c
 
 
En bild på mig från falun :3
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0