Liv....? xD

Ne, inget liv har ja. Är hemma hos Kevin, spelar musik, lyssna rpå vad Kevin gör och snackar med Dimman i mobilen. Mycke på en gång ba c; Väntar samt oxå på att Bella ska svara på mitt sms, för jag frågade henne en sak för över 1h sen Dx 
Och det är så kul att titta på vad min lilla emo pöjk gör ;3 Och idag blev han överlycklig typ. För han får skaffa en piercing C: Fan vad bra han kommer se ut i det ^^ För har sett honom i fejk piercing, DAMN vad han va het då! 
Men ja... Hehe... Nog om hur bra jag tycker Kevin är. Kanske lite jobbigt att läsa.. Men jaja, ni överlever nog ^w^ 
Ska nog få ner Kevin i sägen, sätta på en bra film och mysa med honom ^o^ 
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0