Va ett tag sen

Det va ett tag sen.. 
Va, vafan har hänt? :o 
Jag va i falun, så jävla kul sista natten! Alla dansade på den sista låten och ja.. Men jag saknade dock min nusse Kevin :'c 
Och nu kommer jag fan klaga, det får jag göra! Jo, mitt ex Trolin snackar tydligen en massa shit om mig, ljugit en del! Sagt att jag kallade honom för fetto, det är lågt, jag säger inte sånt til någon, spelar ingen jäla roll vem det är och vad han har sagt, jag gör inte det. Och nu när jag gick in idag, så såg jag att jag har blivit spammad här på mig blogg, av Trolins vänner -.-'' Ska fan bestämma dag, tid, plast med honom för att snacka. Och då ska hans vänner med, dem som har skrivit till mig här. För jag kräver en förklaring till detta nu och jag vill se dem i ögonen! Jag har inte gjort ett jäla ett jäla piss! Jag gjorde slut, no feeling 4 him, är helt såld på en annan kille. LIVE WITH IT!!! Men jag kallar inte andra för fetto, det gör jag fan inte! Det är Trolin som har kallat mig för SLYNA, BITCH, KÄNSLOMÄSSIGT EFTERBLIVEN, SLAMPA, ÄCKEL EMO. Visst, bitch hör jag ofta, men äckel emo, känslomässigt efterbliven, slampa och slyna...? Nej, det är inte okey, det är fan inte okey!!!
Då är det bara att vänta och se om man har balle nog att snacka face to face mot mig, det kommer bli så jäla kul!
Och så har jag en jävligt förbannad pojkvän vid mig, han är fan inte glad och jag förstår honom.
 
Mvh en pisst Sarah

Kommentarer
Postat av: Florristen

Du vet vad som kommer hända.. Två olika val beror på vad som sägs och händer.

Jag gav dig ett löfte att skydda dig med mitt liv och kommer göra det <3

2012-09-29 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0