Vafan!?

Vafan ska jag göra med Trolin? Han verkar inte ha kommit över mig, för han är på mig hela tiden. Det är ju jobbigt och han borde komma över mig. För seriöst, han är bara dryg.
Ena sekunden ber han om ursäkt, nästa förolämpar han mig igen... O.o Man tar ju inte honom seriöst, men ändå!?
Han har nu sagt slyna, slampig, bitch och äckel emo till mig. Dem 3 första har ja inga problem e. Men äckel emo, de tycker jag inte är okey. Jag ser inte mig som emo direkt, men jag älskar stilen! 
 
 
Jag på bilden, inte alls emo råå c; 
 
Mvh Sarah

Kommentarer
Postat av: Someone

örru seriöst Trolle e min polare ge fan i att skriva grejer om han ditt jävla emo, och nu kan ja bara hålla med han, han har inte fått nån ursäkt för de du gjort mot min kompis :/ han har bett om ursäkt men då har du det bara gjort det värre och sagt saker han inte gillar :/ och han e fortfarande jätte ledsen över vad han sa och säjer du inte förlåt snart så kommer ja göra nåt kanske ringa till min pappa som jobbar i uppsalas poliskår. har du inte kvar hans nummer så tycker ja du ska ringa han 0730278323 :O så be om ursäkt

2012-09-27 @ 18:40:22
Postat av: Master Merran Lord Of Blood

om du gillar min humor ska du läsa min blogg (merranw.blogg.se). den e grym!!!! den åsikten kommer från en väldigt viktig å betydelsefull person. Mårten Merran Wahlstöm von Strids yxa.

2012-09-29 @ 22:58:33
URL: http://sixsixsixlucifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

äcckliga emo/hora !! sluta skriva så om han !! det var du som började säga att din jävla örbyhusare skulle spöa kevin !!

2012-12-21 @ 12:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0