2013 nu då!!!

Efter det sista jag skrev så satt jag vid tv. Sen ringde jag och kollade om Kev va på bussen och de va han. Sen pratade vi tills han kom hem i tele. Under tiden lagade jag mat till honom, spagetti och körrfärssås, bara för att ja älskar honom. Han sa att de va gott och de va första gången jag gjorde det helt ensam!!!! Snacka om att jag va nervös! 
Sen kollade vi på film å myste. 
Nyårs raketerna va awesome, jag filmade 2 gånger och ja... Bilder tog ja. 
Sen gick vi in och kollade på film. 
När kl när sig 2 på natten gick vi och la oss.
 
Och imorse vaknade jag, gav hundarna frukost och tog ut dem. Sem gick jag och la mig igen, men kunde inte somna om, så ja kollade på tv. Hittills idag har jag tagit hand om tvätt, tagit hand om lite disk, kattlådan och ja hundarna. Har oxå gett Kev frukost ^^
 
Tänkte att ja skulle ta en snabb genom gång om 2012 nu då! ;)
Jag gick ut 8:an, de va väl okey. Drog ner på stan med Bella och hade kul.
Festade under sommarlovet, hade de mysigt på Bellas födelsedag. 
Träffade Trolin för första gången den 27/7 och just den dagen va det ett år sen jag blev krossad, men jag kom upp igen med hjälp av mina vänner.
Började 9:an.
Träffade Kevin för första gången. 
Första festen med Kevin och ja.. Den slutade som den slutade xD
Blev ihop med Kevin.
Hade problem med Trolin, men de fixade sig sen med 1 samtal med honom via tele.
Halloween fest som slutade på ett spec sätt. 
Julafton med Kev hos mormor.
Och igår, sista dagen på 2012 med Kev. 
 
Mitt 2012 som jag tar upp, hänt mer, mycke mer. Men de ska ja inte ta upp, för de blir för mycke liksom!! xD
 
I nästa inlägg ska jag lägga upp bilder, för detta kanske blir lite väl långt om jag har bilder med... Så, ni får se då har allt va ^^
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0