Stallet idag + en fråga

Idag blev jag tvungen att gå upp kl 10.45, flr ja skulle åka till stallet å ge hästarna mat. Så jag gjorde det och sen kom ja hem. 
När ja kom hem så började jag kolla på tv och sen gick ja in i mitt rum för att kolla på Death Note. 
Mat, fick lax till mat idag, eller det va det jag åt iallafall. 
Sen kollade ja lite på tv, sen började jag skriva här på bloggen medans Kev spalde Lol.Men under tiden jag skrev så blev Kevin klar med lol och satte på Death Note igen. Så nu ser han allt jag skriver...... Så får icke skriva nåt taskigt just nu :P
Men ja. Imorgon KANSKE jag ska in till stan, observera att jag skrev kanske! Det beror helt på vad min Bella säger och om hon ska in. 
 
Och ja fick en till fråga, denna lyder såhär:
Vad hände mellan dig och Trolin? 
 
Svar: Jag tar allt från början till slut
Han la till mig på fb och ja, vi började prata på det sättet. Och så började han gilla mig när vi pratade via fb, lite knäppt tyckte jag, men visst. Sen bestämde vi oss för att träffas. Och ja, det gick ju som de gick. Jag är ganska blyg ibland, men jag kan prata med en person om ja känner att vi "klickar" på en gång, det gjorde inte direkt Trolin å jag. Men vi träffades fler gånger och då va han snäll å gullig. Men efter ett tag förändrades han lite och han prata mycke om hur "deprimedad" han va och sa att han va depp för hans ex. (Vrf blir man ihop med en annan när man fortfarnade är depp över ett ex?) O.o Men sen fick man känslan av att han tvningade på mig att ha sex med honom, inget jag direkt föredrog, jag nekade varje gång, men han slutade inte. Sen träffade jag Kevin och vi blev vänner, Kevin å jag "klickade", kärlek i första ögonkast typ, men jag märkte det senare. Kev å jag blev bra vänner och ja, de va mer än vänskap mellan oss. Så en dag kom jag på det och samma dag gjorde jag slut med Trolin, det va då allt började. Han kallade mig för, slyna, slamig, bitch, äckel emo och känslomässigt efterbleving (wft!? xD O.o) Men jag anser att man kan gå ur ett förhållande och fortfarnade vara vänner, men det trodde tydligen inte Trolin. Ja sa till Trolin att ja gillade en annan, men han ville ändå att ja skulle vara ihop med honom, fast jag gillade en annan, det är bara knäppt! Men aa, Trolin hackade på mig och sen helt plötsligt kom han å en massa andra och hackade min blogg. Dem komenterade en massa saker, inga snälla saker. Trolin hade tydligen sagt till sina vänenr att jag kallade honom för fetto. Jag kallar ingen för fetto, även om dem e feta, för de är inge snällt. Men sen en dag fick jag nog, så mina vänner ringde upp honom, hotade honom och sen va de över. Men jag har kvar alla bevis på vad dem har sagt å skrivit till mig, det kan jag anmäla dem för. För det va kränkande och diskriminering de som skrev till mig. Men som sagt, allt är kvar och om de forstätter så kommer inte Kev å mina andra super duper härliga vänner att ta de lika bra som sist och då kommer Trolin få lära sig sin läxa för gott. Så jag hoppas att han inte gör nåt nu!
 
Men ja... Nu ska jag fan sluta skriva och ja... Kolla på Death Note med underbar och mysa med honom.
 
Mvh Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0